12 augusti

Hello! Har precis duschat och ska snart fixa frukost. Idag ska jag troligtvis ner på stan med Fanny. Ska försöka tvinga henne att bada med mig. Har bara badat ute två gånger i år.. Måste komma ihåg att hämta ut piller på apoteket också. Men om jag känner mig själv så kommer jag nog glömma receptet hemma haha. Nej ska försöka komma ihåg det.
Jaja nu ska jag äta sen börja fixa mig. Slänger upp ett inlägg innan jag åker. Orkar inte ta nya bilder så jag lägger upp en bra låt istället haha.

Kram

Kultiration-En timme kvar att leva:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida