det går bra nu, kompis det går bra nu...not

Hahaha fin rubrik verkligen! Men skit samma. Kom hem för ungefär en timme sen. Skolan idag var ganska ovärd, hade typ två lektioner sen var det nån politikdebatt. Verkligen jätteroligt, njöt varje minut. Eller inte, politik är nog det tråkigaste jag vet. För ingen har någonsin samma åsikter som mig buhuhuhh:(

Ska snart äta en sallad som mamma köpte till mig. Är inte så jättehungrig, men har inte ätit på hela dagen så måste äta något. Tror jag börjar bli sjuk dessutom. Har värsta huvudvärken så ska väl knarka alvedon hela kvällen;)
Har inga läxor som måste göras idag så det är nice. Men imorgon slutar jag halv fyra tror jag, inte kul:(

Förresten sorry för så dålig uppdatering imorgon, men är värsta känslomässig just nu. Så när jag fick reda på att Linus skulle förflyttas så blev jag på jävligt dåligt humör. HAHA ganska skämmigt egentligen men men;)

Nu ska jag äta, men uppdaterar lite senare. Ni får ha det bra!:)

Kram

Verkligen seriös bild!:D

Kommentarer
Postat av: sofie

super fin blogg. ha en bra dag :D


URL: http://sofieschilcher.blogg.se/ @ 2010-08-31 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida