Filmdags!

Hej igen! Har inte uppdaterat så jättebra idag, men jag glömmer jämt bort bloggen nu när skolan har börjat. Och idag hade jag värsta samtalet med min bror i typ tre timmar. Vi brukar nästan aldrig snacka själva, alltså utan mamma eller pappa eller så. Vi är ganska så olika. Han är gnagare och jag är ju bajare så vi passar inte så bra ihop haha;) Nej men det var faktiskt kul haha.
Han är inte en sån trogen Aik:are så jag kan snacka skit om solnatattarna hur mycket jag vill, som tur är:D Men om han säger något dumt om Hammarby då smäller det;) Nej jag bara skämta.
Men men ska lägga mig i sängen nu och kolla på Upp! Bästa filmen ju:)

Lägger nog upp ett till inlägg innan jag sover men om jag inte orkar så hörs vi senare:D

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

Den filmen är så söt :D hihih


URL: http://tviillingarna.blogg.se/ @ 2010-08-26 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida