Filmkväll

Nu har jag målat klart naglarna och ska precis börja kolla på OC. Efter det blir det nog Linas kvällsbok, även fast den är typ hur pinsam som helst. Alltså jag är lite som en kille på sättet, jag klarar verkligen inte av känslor och speciellt inte kärlek. Så alltid vid slutscenen på Linas kvällsbok så skäms jag ihjäl, varje gång. Och det blir inte bättre av att Ivar ser ut som en i min klass haha. Fast jag säger inte vem;)
Om jag hinner ska jag nog se Freddy vs Jason, får se.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida