finnar

Något som jag sluppit som tonåring är finnar. Inte människorna utan hudproblemen haha. Och det är jag jävligt tacksam för. Men samtidigt så skulle jag vilja få en finne, åtminstone en gång. Bara för att känna på hur det känns, om det verkligen gör så ont som andra säger. Det är väl inte för mycket begärt eller? Det enda jag får är pormaskar och dom sätter sig alltid på oåtkomliga ställen. Ni vet typ vid näsvingen eller liknande. Så när man ska klämma den så river man sönder hela näsan haha.
Egentligen är det värsta i-landsproblemet. Liksom hjälp mig jag kan inte få finnar!:( Nej men jag är faktiskt jävligt tacksam att jag har babyhy. Enda problemet är väl att folk tycker att jag ser lite ut som en bebis men men. Det gör inte mig så mycket.
Jag hade ålderskris när jag skulle fylla 16 så jag ser gärna ut som en bebis ett tag till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida