Geografi<3

Hej igen! Sitter just nu och pluggar geografi. Alltså det måste verkligen vara det tråkigaste ämnet någonsin? Liksom varför ska jag behöva veta vad olika jordtyper heter?! Jag fattar bara inte. Och ifall jag inte lämnar in två uppgifter idag, så får jag ig i hela kursen och då måste jag göra om hela kursen. Nej fan va tråkigt..
Ska nog inte åka på fest idag, har bara hunnit med halva första uppgiften så  har helt enkelt inte tid. Fast det gör inte sådär jättemycket. Tycker nästan det är tråkigt att festa, jag gör det alldeles för ofta haha!
Nu ska jag återgå till pluggandet behövde bara skriva ut min ilska på bloggen haha;) Hörs senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: Elina

ush på geografi!:(


URL: http://jonssonbarn.blogg.se/ @ 2010-08-27 @ 16:44:54
Postat av: cornelia

hej! hur är det med dig en skön fredagkväll? kram :D


URL: http://cornelians.blogg.se/ @ 2010-08-27 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida