minishopping

Idag när jag och mamma handlade så blev det lite shopping till mig också. Köpte värmeskydd och hårspray från Got2be. Behövde verkligen hårspray, min andra är i stort sett helt slut. Värmeskydd har jag däremot aldrig använt. Men mitt hår har blivit så slitet efter alla blekningar, så ska försöka skydda det så mycket som möjligt. Jag plattar ju håret nästan varje dag, även fast det inte alltid behövs. Men det är en daglig rutin liksom.
Förresten idag när jag letade efter en tröja att sätta på mig så hittade jag en 100-lapp i min Adidaströja:)
Så nu är jag på bra humör, även fast jag köpte upp hundringen på direkten men ändå;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida