Monday

Fan va dålig jag har blivit på att uppdatera, men jag känner mig som en levande död just nu. Går bara omkring och gäspar hela tiden. Men nu ska jag skärpa mig. Ska börja uppdatera varje dag och mer än bara ett inlägg om dagen.

Idag sov jag till ett ungefär och har sedan dess inte gjort så mycket. Ska snart börja fixa mig lite och sen gå till ICA. Har varit skitsugen på choklad sen igår men har inte orkat gå någonstans, så ska köpa det idag! Om jag orkar ska jag även gå och sola, men det återstår att se haha. Visar dagens outfit i ett senare inlägg, för nu måste jag gå.

Kram

Fin chey<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida