Nu drar jag!

Nu ska jag snart gå till bussen och åka hem till Fanny. Uppdateringen kommer inte alls vara bra under den här helgen. Men det är faktiskt sista helgen innan skolan börjar så jag struntar lite i bloggen idag och imorgon. För nu äre all-in som gäller;) Hinner inte lägga upp någon dagens outfit, men jag har ändå bara myskläder på mig just nu så. Slänger kanske upp en kvällens outfit om jag hinner. Men vi brukar jämt bli jättestressade så kanske inte hinner. Men ni får ha en superbra helg, det tänker iaf jag ha;) Ha det bra!♥

Kram

Dagens facelook! Haha nej jag är helt ofixad just nu, ska ha kepsen och solbrillorna på mig så ingen känner igen mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida