Ny design!

Hej!
Nu har jag fixat en ny design här på bloggen. Eller det var ju inte jag som gjorde designen, jag fattar inte något av dom där HTML-koderna och blabla. Men till höger på min blogg, under alla kategorier, finns en bild på hon som gjorde designen. Så ifall någon av mina läsare vill ha en ny design men inte orkar fixa själv, då kan ni bara klicka på bilden. Bra va?:)

Nu ska jag fixa mig lite snabbt sen ska jag gå till ica och köpa godis till ikväll. Bloggar lite senare. Ha det bra!:)

Kram

Edit: Skulle vara jättesnällt ifall någon har lust att fixa en header åt mig. Jag har en bild färdig men fattar som sagt ingenting av min stilmall. Så ifall någon skulle vilja hjälpa mig skulle jag bli jätteglad. Kommentera nedan så tar jag kontakt med dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida