Robin Hood

En film som jag alltid har älskat är tecknade Robin Hood. Kan kolla på den flera gånger på samma dag. Kollade på den idag. Hade inte sett den på flera år och trodde inte att jag fortfarande skulle gilla den. Men jag kommer alltid älska Robin Hood. Fast bästa är ju Lille John för Robin är så överskattad. Lite som Kenza faktiskt haha!
Fast en sak som är lite tråkigt med Robin Hood är att min bror hatade den. Jag fattar inte. Bästa filmen på riktigt.

Jaja nu ska jag snart kolla på Simpsons och äta choklad. Ha det bra.

Kram

Visst är jag zöt när jag ler?(a) Eller inte värsta fejkade léendet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida