Älskade Sheldon

Hej igen!
Sitter just nu och kollar på Big Bang Theory, älskar verkligen Sheldon haha! Vet inte varför men ah.
Annars då? Mår fortfarande skit, men jag har blivit van nu. Men när jag kollade mig i spegeln idag så upptäckte jag hemskaste saken! Har fått typ ett utslag under näsan. Man ba: mmh fin chey verkligen! Fuck my life just nu.
Tack och lov att det går bara fula killar på Rudbeck, så man slipper skämmas för man har nåt random utslag liksom.
Måste nog ta och äta snart också, annars börjar väl mamma tro att det är något allvarligt fel på mig. Och det är det inte, eller?;)
Haha nej men bloggar lite senare!:)

Kram

Kommentarer
Postat av: AndreaB

Nice blogg :)


URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/ @ 2010-10-07 @ 20:22:39
Postat av: s i g n e , : )

asfin blogg, :)



kraaem <3


URL: http://ssigne.blogg.se/ @ 2010-10-07 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida