Äntligen hemma!

Hejhej!
Kom hem för inte så länge sen, gårdagen var ju typ...bra haha? Vet faktiskt inte riktigt vad som hände somnade ganska ofta (som alltid haha;)). Men kul var det i alla fall även fast det inte blev som vi trodde. Hamnade hemma hos VD istället för skogsfesten men det var nice ändå.
Nu ska jag snart följa med mamma till ica. Är skiiithungrig och vill ha kyckling så ska försöka övertala mamma att köpa det!
Nu vet jag inte vad jag kan skriva så hörs senare när jag har kommit på nåt:)
Ha det bra♥

Kram

Kommentarer
Postat av: fifteenfifty

härlig blogg du har, och grymt fint hår !


URL: http://fifteenfifty.devote.se @ 2010-10-16 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida