Glass+plugg

Hej!
Kom hem från skolan för en halvtimme sen ungefär. Fick sluta typ en timme tidigare idag:D Ganska skönt faktiskt eftersom jag mår helt otroligt dåligt! Så nu ska jag äta glass och sen plugga lite. Missar matten imorgon för jag ska till sjukgymnasten då så måste göra dom talen hemma.
Vet inte vad mer som händer idag, ska nog bara ta det lugnt. Kanske ska gå ut och gå ikväll, måste bli lite mer tränad. Är grymt otränad får håll efter 100 m typ;) Haha kanske inte men nästan.
Men nu ska jag äta som sagt så hörs senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

super fin blogg!

jag har frågestund så in på bloggen och fråga exakt vad du vill :)


URL: http://jjennifermaria.blogg.se/ @ 2010-10-05 @ 15:35:03

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida