Nytejpad

Hejhej!
Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Fick sluta tidigare precis som jag trodde, hade lektion i en halvtimme bara. Värd dag men men;)
Hos sjukgymnasten gjorde jag inte så mycket, fick knäet tejpat och sen fick jag några övningar som jag ska göra varje dag. Kul, kul, kul.. Sen efter det så gick jag och mamma och fikade. Orkade inte dra till skolan direkt efter liksom haha:)
Just nu sitter jag och kollar på Seinfeld, älskar Kramer! Ska snart göra några mackor, är skithungrig som vanligt.
Bloggar senare,  ha det bra♥

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida