Onsdag

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat idag men kom hem sent och har sen dess bara ätit typ. Haha som alltid;) Men nu är jag i alla fall mätt och ska snart börja plugga. Har spanskaprov på fredag och jag kan inget typ! Känns lagom bra liksom. Nej men så ska plugga matte och spanska ikväll. Så uppdateringen blir väl sådär idag tyvärr...
Annars då? Skoldagen var seg som fan men ah är ju tvungen att gå liksom. Sen efter skolan köpte jag med mig mat hem. Och nu sitter jag här. Skoj dag liksom:D
Förresten så har jag inte klippt sidecut. Bilden var mest en dålig provokation och sen är jag faktiskt ganska nyfiken på hur jag skulle se ut i det. Men skulle faktiskt aldrig våga göra det:( Lite tråkigt att va feg men men haha!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida