Tröööööött......

Hej igen!
Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och kolla på Jersey Shore och sedan Glee, sen ska jag nog sova. Är verkligen skiiitrött.. Somnade typ 7 imorse, man ba kuul.
Men jag får väl skylla mig själv lite liksom. Orkar inte skriva allt som hände igår idag, så skriver om det imorgon. Så håll ut;) Nej men ah typ.. Haha fin mening.
Matchen idag slutade förresten 0-0, inte direkt jättebra. Men hellre 1 poäng än 0.
Två matcher kvar nu sen är superettan slut för i år. Och Hallenius kommer flytta:( Är fortfarande ledsen över det haha.
Men nu ska jag kolla på tv, hörs imorgon:)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida