Tröttaste

Hej igen!
Uppdateringen har ju vart lite sådär idag men har verkligen inte haft något att skriva. Har värsta bloggtorkan känns det som! Inte kul alls... Men nu ska jag i alla fall sova, ska bli så jävla skönt!;) Imorgon går jag från halv tio till halv fyra, känns lagom lockande. Hoppas att vi får sluta liite tidigare i alla fall. Det brukar bli så på onsdagar haha. Vi har nämligen samma lärare i fem timmar i sträck så han orkar väl inte med oss;)
Nej men sen efter skolan ska jag köpa med mig kinamat hem. Så jävla gott!
Så kommer inte hinna blogga förrän kanske halv fem. Ska försöka blogga innan skolan imorgon, men jag är ganska död på morgonen så det är tveksamt!
Hur som så får ni sova gott och vakna torrt;) (hahaha fan va torr humor jag har)

Godnatt

Förresten så har jag gjort sidecut, vad tycker ni?;)

Kommentarer
Postat av: linni

Fin blogg :)


URL: http://www.linnic.com @ 2010-10-20 @ 10:19:51
Postat av: Linda Dehlin

Jag funderar också på att göra sidecut, men vet inte riktigt om jag vågar, vad tycker du? btw du passade bra i de :)


URL: http://lindaadehlin.blogg.se/ @ 2010-10-20 @ 17:29:34

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida