Baby I don't see you around..

Hej hej hallå bloggen!:D
Nu ska jag sova, börjar 10.40 imorgon och slutar 4(?). Älskar't;)
Nej men imorgon är det ganska chill faktiskt, inga jobbiga lektioner. Förhoppningsvis så slutar vi lite tidigare, det brukar bli så på onsdagar haha:) Uppdateringen kommer suga imorgon, för jag kommer ha världens(!) träningsvärk! Så när jag kommer hem ska jag tycka synd om mig själv. Haha ville bara varna er;)
Aja ska sova nu, ha det bra!♥

Godnatt

Lite psykosbild men men:D

Kommentarer
Postat av: therese klemola

va fint hår du har :(


URL: http://tezziih.blogg.se/ @ 2010-09-08 @ 17:52:49

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida