Blabla

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, även fast det är tidigt. Är skittrött och ifall jag ska orka vara med på idrotten imorgon så måste jag sova nu. Går ända till 4 imorgon, men har iaf sovmorgon! Börjar 10.15 tror jag, så kommer nog blogga innan skolan imorgon också.
Tycker faktiskt att jag är ganska bra på att blogga även fast jag inte har något att skriva om haha *stolt*;)
Nej men skämt åsido, får se hur uppdateringen blir imorgon. Kanske inte ens ska till skolan, har hostat heeela kvällen och mår skit. Men samtidigt så kan jag inte missa skolan.
Aja nu ska jag iaf sova så ha det bra♥

Godnatt


Kommentarer
Postat av: josefin gard

jooo det är alltid jobbig och komma hem från skolan massa läxor eller prov jobbigt!!!! :S :P


URL: http://joooi.blogg.se/ @ 2010-09-22 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida