Den vackraste stunden i livet var den när du kom..

Hej!
Kom hem för kanske en timme sen. Gjorde inte mycket i skolan idag för internet funkade inte. Så satt mest och chilla skööönt;) Sen efter skolan drog jag och solade lite. Har märkt att jag har blivit väääldigt blek, inte nice!
Ikväll ska jag ut och gå ett tag, får egentligen inte träna eftersom jag har en inflammation i benet. Men har en idrottsuppgift som ska in om tre veckor, så tänjer på gränserna lite haha;)
Aja nu väntar jag på att mamma ska komma hem och laga mat. Är ashungrig, som vanligt! Men vi hörs senare:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Tobias

Hej! Du heade en snygg blogg:)


URL: http://sembs.blogg.se/ @ 2010-09-28 @ 18:31:27

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida