FÖRLÅT!

Haha fin rubrik. Men alltså förlåt för världens sämsta uppdatering, men har verkligen ingen ork att blogga idag. Kul dock att statistiken stiger fastän jag inte uppdaterar;)
Idag hände inte särskilt mycket. Hade en lektion idag bara, och vi fick gå hem efter bara en kvar så det var nice! Efter skolan drog jag ner på stan med lite folk, satt mest och planera lördagen. Bara två dagar kvar nu:D Alltså det måste bli så jävla bra, annars kommer jag gå i ide eller nåt haha. Nej men iaf kom hem runt fyra och har sen dess bara lallat omkring. Pluggat liiiite NO, ätit, kollat tv, ätit haha. Ska vara klar med NO-uppgiften imorgon, eftersom min grupp ska vara så jävla perfekt och bra! HATA HATA HATA. Så jag ska sova nu och sen gå upp tiiiidigt (satsar på halv 6:O) och skriva klart allt imorgon. Är för trött nu.
Nu blev det dessutom jävligt mycket att läsa men ah sånt är livet;) Ska som sagt sova nu, så vi hörs imorgon!

Godnatt

Och eftersom jag fortfarande är sjuk så får det bli en gammal och ful bild som avslutning haha!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida