Kom nyss hem

Hej igen:)
Kom nyss hem från stan med mamma. Har shoppat ganska mycket eller egentligen så köpte mamma alla sakerna men ändå;) Köpte bla ett par byxor och lite underkläder och så. Sen åt vi även på stan, det blev kinamat som vanligt haha.
Just nu sitter jag hemma och är skittrött. Ska snart in och duscha för att piggna till lite. Sen ska jag bara slappa. Kommer inte hända så mycket i helgen, men ska försöka hitta på lite roliga saker att skriva om:) Någon som har nåt tips kanske?
Ah men nu ska jag fota alla sakerna sen duscha, hörs senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: C A Y D E N S

Hej! :) Ville bara säga att det vore grymt kul om du kunde svara på "Dagens Fråga" på min blogg! :) (Det här är inte spam, svara endast om du vill, vore dock kul om du ville svara! :)



http://caydens.blogg.se/2010/september/dagens-fraga-1.html#comment



Tack på förhand! :)


URL: http://caydens.blogg.se/ @ 2010-09-24 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida