Tv-dags!

Haha ful rubrik men aja. Nu ska jag iaf ta och knapra i mig min medicin och sen kolla på Glee och sedan Kungarna av Tylösand.
Brukar vanligtvis inte kolla på Glee men det är något hyllningsavsnitt till Britney Spears, där hon även medverkar. Och eftersom Britney var min STÖRSTA idol när jag var liten så känner jag att jag måste kolla på det haha;)
Och ifall det här avsnittet är bra så kanske jag börjar kolla på glee vem vet? Helt jävla ointressant information för er men that's the way I like it!:D
Men det här blir nog sista uppdateringen för idag så ni får sussa så sött inatt mina små äääääälskade läsare! HAHA ful..
Ah men ha det bra så hörs vi imorgon!

Godnatt

En lagom snygg bild på en mycket snygg jag! Hiihihihi bra grammatik där!

Kommentarer
Postat av: elina

söt du ääär :D


URL: http://weelcometomylife.blogg.se/ @ 2010-09-29 @ 22:41:03

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida