6 april

God morgon mina små bloggläsare!;) Är fortfarande sjuk, därför jag inte har bloggat. Mår dock mycket bättre idag än i lördags. Nu är jag bara förkyld och har lugninflammation haha! Har fått nån morfinhostmedicin så jag blir lite borta ungefär tre ggr om dan men de nice;) Imorgon ska jag iaf till skolan, har ett massivt arbete som måste in då. Längtar verkligen!:( Men men.. Idag ska jag plugga och sen ikväll kommer jakob♥ Men ah ha det bra och krya alla andra som också är sjuka:)

Source:We♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida