Angry Birds

Alltså jag är så jävla beroende av angry birds haha! Så fort jag får tråkigt dödar jag grisar, fattar inte varför. Men det spelet är så jävla beroendeframkallande typ:) Iaf kom nyss hem från skolan, hade en lektion i 40 minuter sen slutade jag. Värt? Hmm nej, men jag klagar inte;) Jakob sov här inatt så jag har inte fått sova nånting inatt om ni fattar?;) Driver bara, han rycker i sömnen så jag är vaken varenda gång jag sover bredvid honom haha! Hatar att sova bredvid han men kan ändå inte sova utan han, livet är svårt ibland.
Nu ska jag plugga lite eller kanske spela angry birds;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida