Ett liv utan dig vill jag inte leva

Halloj! Haha hej fuling typ:* Fast nee.. Iaf spenderade kvällen med herr King Kong, sorgligaste filmen jag sett seriöst. Har sett den tre gånger och gråter blod varje gång. Eller typ iaf;) Annars då? Ligger just nu i sängen och inväntar nattligt besök av Blund, John Blund. Hahah fan vad ful jag är idag men I like it:D
Imorn är det påsk iaf så glad påsk i förväg typ! På dan kommer släkt hit och så och sen på kvällen drar jag troligtvis iväg på äventyr, spännande om jag får säga det själv;)
Men nu ska jag sova ha det gött!

Och ifall ni inte redan har fattat det så gillar jag gamla fula bilder på mig själv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida