I'm sorry

Hejhej! Förlåt att jag inte har bloggat men har inte vart hemma. Drog iväg till råby igår vid sju. Träffade linda och jessica, sen drog vi ut och träffade lite folk:) Satt vid stallet och hade tjillkrök typ vid en eld. Brände ansiktet typ haha:) Drog hem till jessica med jack o jakob typ vid tolv för flickan var liite för full haha;)
Vaknade astidigt imorse så är skittrött idag. Åkte hem typ vid ett nån gång och sen dess har jag bara lallat omkring hehu. Nu ska jag sova sen kolla big brother! Kanske träffar bebis sen om jag inte sover hela kvällen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida