Maybe there is a God

Hejhej! Kom hem från skolan för en halvtimme sen, så jävla skönt att jag bara går halvdagar den här veckan:) Speciellt eftersom jag fortfarande är sjuk. Bloggade riktigt dåligt i helgen men var på riktigt dåligt humör. Bråkade mest hela tiden haha! Är ingen förhållandemänniska riktigt;) Men det löste sig! Iaf igår kom Jakob hit och sov. Inte världens bästa ide för jag fick inte sova men äh;)
Nu ska jag plugga lite hade jag tänkt sen får jag se vad som händer ikväll och så!

Just nu! Dock för ful för att visa ansiktet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida