Nueva Estocolmo

Oi oi oi, é uppdateringen på topp?
Jovars.......
Julen är över och tacka fan för det!
Äntligen börjar pengarna rulla in som dom ska;)
Och som extra grädde på moset kommer ju studiebidraget på fredag.
Dock lär jag bli pank imorn när jag besöker våran kungliga huvudstad,
men då är det tur att födelsedan ligger på lur.
Fint rim(i)
(alfmo♥)
Jaja just nu chillar jag med livet i mina überfina mjukisbyxor.
Kalla mig julgran om ni vill, det är ju ändå den tiden på året!
Så jag tar icke åt mig.
Nog om mig, nu ska jag ägna lite uppmärksamhet åt mina
totalförstörda naglar!
Fred ut.

epelkinder på top.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida