If only I would wake

Åhh jag hatar verkligen tisdagar! Har varit skittrött hela dagen. Fick sluta en halvtimme tidigare idag så det var ju nice iaf;) Sen på väg hem så träffade jag en viss person o det var ju också ganska nice hehe;)
Nej men ah. Sitter just nu och väntar på att Big Bang Theory ska börja. Bara en halvtimme kvar nu!
Sen måste jag nog plugga lite, sen duscha och sen ska jag nog sova.
Börjar halv tolv imorgon, så slipper stressa imorgon bitti. Mycket bra:D Slutar även en halvtimme tidigare för jag ska till bup, mindre kul men vad ska man göra?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida