Mörk är natten innan gryningen

Hej!
Kom hem från stan för en timme sen men har inte orkat blogga. Hann inte blogga imorse, försov mig såklart;) Kommer troligtvis inte blogga nåt mer idag heller. Har fått reda på saker om mina så kallade vänner, saker man inte vill veta om ni fattar. Aja det är privat än så länge.
Förutom det så har dagen varit ganska bra. Hade volleyboll på idrotten, måste säga att jag är ganska grym;) Haha eller inte, men jag försökte i alla fall!
Nu ska jag kolla på vänner sen kanske plugga lite till imorgon. Ska kunna 30 spanskaglosor, har inte ens börjat träna på dom. Bra Melinda!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida