I'm back!:)

God morgon!
Min dator funkar igen, äntligen haha:D Så nu ska jag försöka börja blogga på allvar igen. Får dock se hur det går har blivit så jävla lat på sistone. Iaf just nu så degar jag hemma bara. Börjar skolan tio i ett, ganska chill:)
Borde nog börja fixa mig snart. Sitter med blött hårt just nu så borde torka det och sminka mig och så. Sen drar jag väl iväg till skolan. Går i skolan till fyra idag, seegt. Mitt nya schema är verkligen hemskt men vad ska man göra?

Vet inte riktigt hur bloggningen blir idag, slutar ju som sagt fyra. Sen ska jag hem och äta sen träffa Jakob troligtvis. Så är hemma elva-halv tolv kanske. Men hinner nog med minst tre inlägg idag:)
Aja nu ska jag fortsätta göra ingenting;)

Kram

Nytagen bild, osminkad chey med blött hår. Fresh alltså;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida