Men det onda som river i bröstkorgen är väl över imorgon, visst?

Poikar, poikar, poikar... Jag tror jag hatar dom. Om möjligheten fanns skulle jag fan bli lesbisk. Eller nej, asexuell. Melinda som lesbian funkar inte. Skulle känna mig desorienterad och som en ecklig hest. Bais är det enda ordet som beskriver mitt liv just nu. Och ja, jag gillar att byta ut j till i. Det får mig att känna mig speciell. It raises me up liksom. Snart flyr jag till Nangjiala och blir bästa polare med Skorpan och Emils pappa. Dock hoppar jag Jonathan, his hair scares me:S Eller snart och snart. Mitt tidsperspektiv skiljer sig från andra vanliga dödliga. Jag ska ju dö när jag är 105 och sjunger pärleporten. Annorlunda chey? Jo man tackar. Snart blir det pompa och ståt iaf när Melinda ska ut och röja i helgen. Jag kysser fötterna på den som gjorde att midsommar, cityfestivalen och power meet är helgerna efter varandra. Nu ska jag tjecka in Kung fu panda 2, ja jag Ä L S K A R disney pixar. Låt mig! Och imorn får jag äntligen stilla min abstinens efter 13c. I'm officially out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida