We only said goodbye with words

Shiiit vad dåligt jag har bloggat idag, men det var sååå nice väder ute idag:D Älskar svensk sommar verkligen!! Drog till skolan och hade en lektion, jättevärt jodå(Y) Haha sen mötte jag upp Fanny, vi drog hem till mig så bytte jag om från jeans till shorts. Höll ju på att dö:O Sen ner på stan igen och möta upp Alexandra! Käkade med dom på spicy, älskar't;) Tillbaks till skolan så Fanny fick fixa lite saker. Sen drog vi ner på löga med Ksenija och Julia. Mötte även upp Oliver och Markus. Och ah stekte där. Brände min ena axel haha *sadface*
Kom hem för ett tag sen och kollar fotbollen, 1-3 till Hammarby. Älskade älskade bajen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida