Jag gav dig mitt hjärta bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana


Har fått några kommentarer om mitt hår och tänkte förklara haha! Är typ svart/mörkbrun/ljusbrunhårig nu med några få blonda slingor. Myche vackert! Färgade från blondt till svart i vintras men två förpackningar med färg täckte inte allt så jag är typ guldblond(?) på vissa ställen, sen har färgen gått ur ganska mycket också. Ska dock färga om allt snart igen. Så jag blir helt schwarzkopf:)
Och mitt hår är bara mitt eget. Hade jävligt långt förut men tappade ganska mycket hår när jag skulle färga svart. Haha tappade inget hår när jag blekte det fem dagar i rad i somras, men när jag gjorde tvärtom så blev jag skallig typ;) Nej men lite konstigt ändå.
Onödigt inlägg som fan men har ändå inte roligt att skriva om. Nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida