TGIF!

Hejhej! Kom hem från stan för ungefär en timme sen men mitt internet har inte funkat så har inte kunnat blogga förrän nu. Gick in till stan efter skolan som sagt och mötte upp mamma. Vi gick till piercaren för att kolla mitt öra och det är suberbt;) Haha sen blev det att kolla i några affärer och så. Köpte två tröjor som ni får bild på senare:) Åkte hem vid halv ett ungefär, hämtade min bror och sen hem och bara chilla.
Planerna för kvällen är att stanna hemma, kommer kännas sjuuukt konstigt. Har festat varje fredag i snart tre månader och nu helt plötsligt, hemma. Eller ah troligtvis ifall världens fest dyker upp så blire lugnt fest haha;) Kommer nog inte vara hemma imorn eller vet inte. Känner att jag vill dra på tjillkrök med bästa folket och ba va:) Men får se!

Kommentarer
Postat av: annika

fin blogg!:-)


URL: http://aannikas.blogg.no @ 2011-03-25 @ 17:07:20
Postat av: MADELEINE -

Fin blogg du har,



Ha en trevlig helg, kram! :)


URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/ @ 2011-03-25 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida