1 maj

Hejhej! Kommer inte orka blogga då jag inte har några bilder. Smart som jag är glömmer jag min laddare hos Jessica:( Inte bra alltså. Och orkar inte med tattiga cambilder. Iaf, hur var eran valborg?:) Min var gaaalen! Asså seriöst snuten var överallt. Kollade till höger- en snut. Kollade till vänster - en snut. Haha aja roligast var när Jessica helt plötsligt försvann. Haha cheyen trillade platt på marken hahaha garvade sönder:D Dock var det ganska tråkigt folk överallt och Fanny och Linda försvann tidigt. Men jag och Jessica tjillade med folket tills Jack och Jakob kom. Då drog vi till råby. Blev tjafs mellan mig och Jakob men det löste sig och somnade brevid bebisen sen♥
Vaknade upp tidigt imorse och gick med Jessica till centrum och köpte klubba haha alltid klubbor!:) Kom hem för typ en timme sen, träffade Erik på vägen och ah. Nu ska jag äta och sen sooova. Vill träffa Jakob men får se ifall han vill. Vi bråkade typ tre gånger på en dag eller nåt. Aja nu har jag skrivit värsta bibeln.
Hörs imorgon!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida