10 dagar kvar!

Hejhej igen! Ligger just nu i min soffa och bara glor på tv. Borde egentligen plugga lite grann men jag orkar faktiskt inte. Men ska iaf försöka plugga efter OC! För övrigt så har min dag vart pissig haha fult ord. Hade spanska nationella imorse sen fick jag reda på matte nationella. IG ofc;) Det går bra nu..Sen drog jag hem. Klarar inte av att livet förväntas fortgå som vanligt trots att inget är vanligt. Aja ska inte tänka mer på det! Inte värt det.
Btw så har jag beställt min mobil idag och det är bara tio dagar kvar av skolan:D Så denna dag är ändå ganska tjill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida