18 maj

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat sen i lördags men allt blev bara bais. Jag och min poike gjorde slut så jag blev knäpp och sen hände en massa andra saker. Private things, you know? Nu är jag iaf tillbaka! Mår fortfarande apa men äh. Flickorna och en viss påg hjälper;)
Annars då? Kom nyss hem från skolan är ashungrig, men vi har ingen mat hemma:( Eller ah mat finns väl men kan inte laga den haha. Mamma får väl laga nåt åt mig när hon kommer hem. Iaf så ska jag snart iväg till ica och hämta ett paket från HM:) Sen ikväll ska jag åka in till stan och möta upp tjejerna och kolla på bio. Ganska chill onsdag:D

Old picture, astjill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida