24 maj

Hejhej, börjar alltid mina inlägg så jag vet;) Iaf kom hem från skolan för typ en timme sen. Hade tre nationella prov idag! Så jobbigt, jobbigast var förstås spanska hörförståelse. Fan vad jag hatar spanska:( Dom andra proven gick iaf bra, men det var bara engelska muntliga. Inte så jobbigt alltså. Borde få ett VG iaf. Har fått MVG och VG på alla andra såatt;) Snart ska jag sätta igång och plugga men först måste jag titta på Oprah haha:) Ska försöka göra klart minst två uppgifter. Hoppas dock på tre! Hihi får se hur duktig jag är;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida