Bara text..

Min blogg har varit väldigt tom och tråkig sista dagarna, men jag orkar bara inte ta tag i den riktigt. Ska försöka komma tillbaka men bloggen är långt ifrån det jag fokuserar på. Det är sjukligt egentligen hur en annan människa kan ta över ens liv men äh. Det är inget tyck synd om mig- inlägg utan tänkte skriva om min fredag!

I fredags drog jag iväg till råby vid sju typ. Jag och tjejerna hade absolut noll att göra haha så jävla tråkigt. Sen blev vi iaf bjudna på poolparty;) Så vi drog till bjurhovda sen fick vi gå aaaslångt ut på landet! Haha det fanns inte ens trottoar där:O Efter ett tag mötte Mathias upp oss och vi kom fram till han som hade festen. Värsta villan! Haha jag och Jessica vart helt chockade när vi gick in på toan haha. Fina tjejer som blir fascinerade av ett badrum;) Iaf satt och chillade med randommänniskor. Drack och försökte undvika att dansa och bli kastad i poolen. Jag lyckades!:D Egentligen var jag ganska off hela kvällen, festen var säkert nice men jag tänkte på annat. Typ vid ett ringde jag Erik och frågade ifall han kunde skjutsa hem oss, vilket han klart kunde;);) Så vi skulle tillbaks till bjurhovda på en halvtimme så vi fick panik haha och letade skjuts. Hittade en assnäll kille som skjutsade oss till bjurhovda. Haha kan inte vart kul för han:) Sen hämtade Erik upp oss och skjutsade oss till råby. Sen chillade han med oss på råby ett tag. Efter ett tag drog vi till Jessica sen kom Jakob och Sonny. Kaos utbröt och jag bestämde mig för att åka hem haha halv fyra på morgonen. Så ringde Erik så skulle han hämta mig. Jag och Jessica gick ut och väntade i en timme men han kom aldrig:( Sen skrev han att han hade krockat haha gubben♥Fick asdåligt samvete haha:( Iaf så klarade han sig och jag drog hem med första bussen istället. Kom hem halv sju på morgonen helt förstörd. Men ah så går det ibland;) Hahaha har skrivit en bibel nu så ah. Ska göra mackor och varm choklad nu. Hoppas ni mår bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida