Jag föddes till ett lejon

Hur svårt kan det vara att komma över någon? Jag fattar inte, det borde ju inte vara så svårt eller? Men asså åh... Det här är inte jag. Jag blir aldrig beroende av någon, jag bryr mig om mig själv. Jag kommer först jämt sen kommer alla andra. Men nu är det helt annorlunda. Han är fan överallt. Funderar på att ta en bloggpaus tills det här är över på riktigt. Fast jag kan ju inte ge upp mitt liv bara pga detta. Det funkar ju inte så. Får se hur jag gör. Vet bara att när jag kommer tillbaka så är jag starkare♥

Weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida