No one ever really dies

Hej hej hallå! Har fått värsta huvudvärken så klarar typ inte av att sitta vid datorn:( Därför jag inte har bloggat, men hoppas ni förstår iaf. Idag i skolan hade jag engelska nationella, gick bra. Tror på ett VG men hoppas på MVG, såklart haha;)Drog hem vid lunch pga mitt jävla huvud. Har tagit ipren och alvedon men inget funkar:( Någon som har nåt annat tips? Skulle va assnällt i sånt fall. Annars då? Imorgon äre fredag!!! Äntligen säger jag bara;)Har längtat sen i tisdags hehu. Imorgon blir det chill med skönt folk på löga:) Hoppas bara att det inte regnar. Gjorde ju det imorse! Vart fan aschockad. Vaknade kvart i sex av åskan:O Inte kul men men... Jag gillar åska faktiskt iaf om jag är inomhus och inte på en åker eller nåt haha;) Jaja nu ska jag tare lugnt och försöka få bort huvudvärken. Sen blire att glo på tv hela kvällen. Klockan 9 äre G som i gemenskap på tv4+, måste fan se den haha:) Men ha det så bra! Bloggar troligtvis imorgon om det inte blir för stressigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida