Please God explain, cause I don't understand

Hej! Orkade inte blogga igår när jag kom hem vart typ helt jävla depp haha. Vettefan varför men aja. Filmen var skitbra faktiskt:) Alla borde se den tycker jag. Dock kände jag mig väääldigt ful i dom där 3D-glasögonen haha;) Idag var det skola som vanligt. Höll på att somna hela dagen men klarade mig igenom hela dagen iaf!
Just nu väntar jag på mat, pizza. Mums! Ikväll ska jag kanske träffa Erik får se ifall jag orkar. Annars ska jag bara dega. Btw såg att gårdagens outfit inte kommit upp så lägger upp den snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida