Även en ängel kan falla ned från skyn

Hej hej hallå mina små sockerplums;)
Kom hem nyss eller egentligen för en timme sen men allt är relativt eller hur?
Hade som sagt två prov idag och ja vad ska man säga?
Jag rockade hahaha.
Så hemskt ful.
Men i sanningens namn så gick det väl sådär. Idag tänker jag skita fullständigt i skolan:)
Har en liiiten läxa till imorn så ska väl göra den.
Men när den är klar så ska jag bara softilera.
Hur skönt liksom?

Jag saknar mitt långa hår. Hatar att ha shortie:(

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha men usch :< borde göra skitont


URL: http://fairytaleofnewyork.blogg.se/ @ 2011-10-11 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida