I just wanna rock all night long

Godmorgon!
Idag vaknar jag inte upp helt död, förvånande;)
Ska snart fixa lite frukost, sätta på facet och fixa håret. Börjar skolan elva som sagt så behöver inte dra förrän om två timmar. Har bara religion idag, sen kl 1 åker jag till hufvudstaden!
Kommer lalla omkring på stan i några timmar sen börjar teatern vid sju tror jag.
Ska försöka att inte köpa upp alla mina pengar, har bara 500:(
Men ska iaf springa upp på söder till supporterbutiken och köpa en halsduk:)
Jaja fruktost-times nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida