Vi är inte såna som i slutet får varann

Tjo mina många bloggläsare!
Statistiken bara höjer sig dag för dag, helt jävla awesome!!:D
Eller?
Iaf, jag är trött och har lust att hoppa av skolan och flytta ifrån denna hemska lilla håla jag är bosatt i. Men vad ska man göra. Eftersom jag är relativt oklok så har jag inget svar på den frågan, så jag går och duschar istället!
Efter den absolut jätteuppfriskande duschen blir det väl att softilera med tvn och sen stupa i säng:)
Imorgon börjar jag typ elva (tack gode gud!!♥)
Dock ska jag, som den duktiga flicka jag är, gå upp tidigt och plugga.
Fantastiskt va?!:)
Jaja duschen kallar!!!

Mychet gammal bild men de' nice;)

Kommentarer
Postat av: bella

Hej hej :) Mode intresserad? drömmer du om att bli modell? bli inspirerad här http://belladavis.blogg.se



Kram Bella! :)


URL: http://belladavis.blogg.se/ @ 2011-10-06 @ 08:49:21

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida