We're the saints who don't want to be found

Hallåååå bloggen!!:)
Har verkligen inte orkat blogga förrän nu. Känner mig som en levande död. Är astrött verkligen!
Höll på att somna flera gånger under dagen, kul att man gick i skolan till fyra:(
Skönt att jag börjar elva imorgon iaf!
Imorgon blir det även estocolmo med skolan, väldigt nice:)
Dock ska vi kolla på någon teater så mindre nice, men den är kanske bra.
Ikväll ska jag iaf bara ta det lugnt, ska snart ut och gå med mami sen blir det bara tjill.

Känner mig alldeles för snygg för att visas idag så får bli en gammal bild.
Jag gillar att leka rymdmänniska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida