Kulturnatten 2011

Min egna högtid är ikväll! Vettefan varför jag älskar't men det gör jag iaf! Ska väl snart duscha och äta. Sen bär det av till råby där (förhoppningsvis) flickorna tre befinner sig. Ifall det är fyra flickz är risken för irritation överhängande men äsch! Man kan inte älska alla lixxx.

Bilden är för övrigt från förra årets kulturnatt. Så för att slippa skämmas ögonen ur mig så täckte jag över dom. Ahih smart chey, jo man tackar! Annars då? Jag saknar mitt blonda lååånga hår. Ser så gullig och mullig ut i blont hår. Men men nu är jag schwarzkopf och det är väl kul det med.

Fred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida